februar 2012

Endelig orden i systemet

Endelig har jeg tatt meg tid til å kjøpe 3 ringpermer med skilleark til. På denne måten kan jeg få orden i skolearkene mine. Dette er noe jeg bare har forskjøvet, men jeg fant ut at etter vi begynt...

Dress like Alexa Chung

Til tider liker jeg å finne inspirasjon til klesvalg bland diverse kjendiser. Ser jeg et antrekk jeg liker, tar jeg vare på bildet, og prøver å sette sammen noe lignanes. Her er et eksempel på hvor...

Søndagstur til Dalsnuten

Nå sitter jeg på jobben, sliten etter en lang, men kjekk dag! Jeg og Reidar tok turen opp til Dalsnuten i dag. Måtte bruke tiden når det var så fin vær ute. Turen ble rask, men var veldig fin. Det ...

Solastranden med min kjære

Håper du hadde en fin lørdagskveld i det fine været!

Blogg.no deler ut parfymer fra ESCADA!

I 2012 feirer ESCADA 20 år med sommerdufter, og gir alle ESCADA fans et tilbakeblikk på noen av de mest minnerike duftene siden den første duften som kom i 1993.Har du lyst å prøve å vinne perfymen...

On a date with my perfect one

I går tok Reidar meg med på en date, altså bowling! Alltid kjekt å gjøre noe annet, enn hva vi vanligvis gjør på hverdagen. OG selv om jeg tapte begge settene, så hadde jeg det kjempe gøy!MrSlushBo...

Antrekk til under 250 kr

Kjole til 129,- // Sko til 75,- // Smykke til 5,- // Hårklemmer til 29,5,- // Armbånd til 5,- Hva synes du?

Love bodum

Nå sitter jeg på skolen å venter på at klokken skal slå 10:15, da starter timen! Tidlig ute? JA! Bussene går ikke ofte nok, så da må jeg være tidligere ute. Hvorfor tok je egentlig ikke en halvtime...

Den beste kjæresten

Kom hjem fra skolen til middag, Reidar hadde laget det ferdig til meg, og det var godt! Han er så snill, nam nam!Vi blogges!

Vått og kaldt i Stavanger

Reddet av bussen, men gjennomvåt stort sett over det hele. Skal bli godt å få på seg tørre klær når jeg kommer inn hjemme!Ha en fin kveld!

Alle skal få

Det ble en latterfull kveld i går! Jeg, Reidar og Alex var på Christian Valen Show - Alle skal få! Kjempe morsomt, jeg lo så tårene trillet nedover kinnene mine. Det som var morsomst med det hele v...

Vinterlandet Sauda

Vi kom inn til Sauda rundt 12 i går, en halvtimes tid for sinket, men vi kom frem. Herlig og være inne, men her var det mye snø på bakken. Uvant! Ha en fin helg!

Reiseklar

I kveld reiser jeg og Reidar til Sauda for å hilse på foreldrene hans. Synes det er kjekt at han vil ha meg med hjem til Sauda, men synes det enda er litt rart å reise dit uten å dra på familie bes...

Nytt antrekk til hverdagen?

Kjole fra Karen Millen finner du på Asos, Smykket er fra Nelly, Skoene er fra Nelly, Strømpebuksen er fra H&M, Parkas er fra Asos, og Clutchen av Friis Company finner du hos Nelly. Ha en fin dag v...

Venter på bussen

Har vært på skolen og trent, men nå vil jeg hjem! Det er heldigvis fint vær, det gjør ikke ventingen for galen!Ha en fortsatt fin dag!

Islagt vann

Breiavannet i Stavanger sentrum er islagt, men ikke nok til at skøyting er tillatt, det er tynn is og kunne blitt farlig!Synes det er et fint syn, i herlig vær!

Kaffien i farten!

På vei til skolen i dag var jeg en tur innom 7-eleven og kjøpte meg en kopp kaffe! Nam. Det var godt med noe varmt i kroppen når jeg ventet på bussen i dag.Nå er det forelesning på gang!Ha en fin d...

Happy Valentine

Håper dere har en fin valentine kveld enten med venner, familie, kjente eller kjære! Jeg skal tilbringe min kveld med Reidar! Vi blogges!

Kanelboller, skillingsboller eller kanel i svingene

Bollene har mange navn, det er flere måter å bake dem på, og utseende blir forskjellig ved ulike tekninkker og mengde deig. Men et viktig poeng er at det er kanel og sukker, og bollen er formet i e...

Mammas beste ostekaken

Her har du oppskriften og fremgangsmåten til den gode ostekaken som jeg laget til familiens hyttemøte i kveld: Ingredienser:- 1 pk Bixit kjeks- 125 g smeltet smør- 1 pk fløte- 1 pk sitrongele- 1/2...

Baking Makes Me Happy

I kveld kommer det en del av familien på besøk, vi skal ha et hyttemøte hvor vi skal diskutere hva som skal gjøres på hytten i løpet av 2012. I den anledning spurte mamma om jeg kunne bake en kake,...

Fått meg en ny samling

Har begynt å samle på toalett eller sminkevesker. Det er vel litt over et år siden jeg fant ut at jeg ville ha meg en flott samling. Ikke bare noen vesker i alle slags farger, stoff og fasonger. Je...

Du vet det er kaldt...

...når øynene og nasen fryser til! Og slik hadde vi det i går, mendet ble noen bilder uansett: Stakkars ender som ligger her å fryser! Vannet er frosset til is og bakken er fyll av snø, og d...

Love birds in Riga!

Vi blogges!

Kaldt, men en fantastisk opplevelse i Riga

Gått rundt i gamle byen en stund, men vi måtte jevnlig inn og få litt varme i kroppen! Er ikke få minus her, men sol og lite vind hjelper! Jeg storkoser meg!! Et av de mange café besøkene, nam!Kald...

Når dette er starten på morgenen:

Nå sitter vi her i Riga, og er snart på vei ut dørene for å se oss enda mer rundt. Igår gikk vi på tur, fant noe mat og handlet noen varer. Etter en liten hvil på hotellet tok vi turen på en finere...