januar 2012

Avreisedag

Nå nærmer klokken seg fem, og vi gjør oss klar til taxien kommer. Gleder meg til vi har kommet på plass på hotellrommet! Vi blogges senere!

Reiseklare

Nå er vi pakket og klar til å reise. Taxien kommer kl: 05:00, så det blir tidlig opp! Jeg gleder meg til vi lander i Riga, men ikke fult så mye til vi skal fly! Men der får nok det også!Ha en fin k...

Solnedgang

Utrolig, jeg er på vei hjem fra skolen, og da går solen ned, men ble to fine bilder da:Hva har du gjort i dag?

Gårsdagens antrekk!

Hadde du en fin lørdagskveld?

Jobbehelg!

Det er i grunnen lite som skjer for meg i helgen. Jeg er på jobb, og skal tilbake hit i morgen tidlig! Heldigvis blir det litt avbrekk i arbeidingen. Jeg må pakke til Riga og på lørdagskveld har je...

En forblåst tur!

Akkurat kommet inn etter en liten tur her på Hinna. Vi endte på kinarestaurant og fikk oss litt middag før vi tok turen hjemover. Det bar både kaldt og mye vind ute! Herlig å komme hjem, nå venter ...

Arkeologisk museum - en forelesning utenom det vanlige

Forelesningen startet med litt teori i aulaen før vi ble sendt inn i en tidsmaskin og tatt tilbake til Steinalderen! Etter vi var ferdige her, gikk jeg og Veronica en tur til byen, kjøpte noe mat o...

Café Choco Boco

Det ble noen timers snikk snakk over en kopp kaffe. Smaker så godt med kaffevarianter fra café!God natt alle sammen!

På vei ut dørene

Nå er jeg straks på vei ut dørene for å treffe Renate, begynner å bli en liten stund siden sist. Dette er siste gangen jeg får treffe henne på et års tid, hun reiser tilbake til studiene sine i Aus...

Norges lover 1687-2010

Nå har jeg fått en av de viktigste bøkene mine til studiet! Norges lover, denne svære boken! Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å markere den, men kommer vel til der en dag!!Forresten, noen som ve...

En liten investering

Nå har jeg vært på postkontoret og hentet to pakker som jeg kjøpte i forgje uke. Jeg fant ut at dette var noe jeg trengte, og at det var på tide å bestille det nå. Jeg kjøpte en ekstern hardisk og ...

Let it snow!

Da har årets første snø kommet til Stavanger! Vil si det har nærmere lagt seg 5 cm høyt lag, og det snør fortsatt veldig! Får bare håpe det ikke blir til is, slik det stortsett alltid gjør her i by...

One Tree Hill (season 9)

Sitter å slapper av i sengen med One Tree Hill, det er så gøy at de har laget en sesong til, gruer meg til denne er ferdig, for da er det slutt for serien, men frem til da: KOS! One Tree Hill er...

Elskbar kaffekopp

Jeg elsker å ha med min Bodum termokopp som jeg fikk av min bror til jul! Det er nesten slik at jeg vil kjøpe en til, men klarer meg vel med en!Denne kommer til å bli flittig brukt videre i løpet a...

Mine to beste kjøp fra Aberdeen

En kjempe god og varm morgenkåpe, har ønsket meg det en stund. Det er så herlig å ta på seg både morgen og kveld! Denne er elskbar.Så er det disse kjempe søte tøflene, de er kjempe mye og varmer fa...

Ny uke - nytt skolefag!

Nå sitter jeg i årets andre studietime, det er juss! Må si at det er interessant, men merker jeg burde hatt lovsamlingen her med meg akkurat nå! Vi har time fra 14:15 til 17:00, så akkurat det like...

Sliten og trøtt etter jobb...

Nå sitter jeg hjemme i sofaen, herlig! Jeg har hatt jobbehelg denne helgen, og da er det alltid ekstra godt å sette seg ned i sofaen. Kjenner at jeg er sliten og at det er godt å kunne slappe av, m...

Lørdagskos med lasange

Min fantastiske kjæreste laget lasange til meg på lørdag, og det var kjempe godt. Det eneste jeg gjord var å hakke litt agurk til salaten, så da var det altså han som stod for maten. Og den var vel...

Kokkulere på kjøkkenet!

Hjemmelaga pizza, det må vel smake!?Ha en fin dag!

Fantastisk dag med min kjære!

Nå har jeg kommet hjem fra en fantastisk kveld med min kjære, som vi alltid har det! Det er så fantastisk å ha en som man trives så godt med! Vi var innom en tur på Christophersen på Kvadrat fordi ...

Første forelesning i 2012!

Nå sitter jeg på årets første forelesning, jeg skulle begynt på mandag, men da var jeg fortsatt i Aberdeen, så det ble litt vanskelig! Må si det var litt hardt å starte igjen, men samtidig er det g...

God morgen fininger!

Nå har vi nettopp vært nede å spist litt frokost, men desverre så hadde jeg lite til matlyst, så det ble mye vann og litt kaffe. Jeg får heller kjøpe meg noe spisendes sendere. Tenk at vi reiser hj...

Dunnottar Castle

Håper dere fortsatt har det fint i Norge, vi koser oss i hvertfall her i Skottland!

Nytt hår!

Når vi var på Union Square ble vi møtt av ei som Veronica hadde handlet rettetang av. Hun hadde lovet å fikse håret våres, så nå går vi alle med krøller: Håper dere har det fint i Norge!

TGI Friday's

Nå sitter vi på hotellrommet med et glass vin og slapper av litt før vi kanskje turer ut igjen om ikke for lenge!Dagen har gått i shopping, stort sett var vi strandet på Primark i mange, mange, tim...

Sola flyplass

Nå sitter jeg, Veronica og Katrine på Sola flyplass og er klar til avgang til Aberdeen! Gleder meg. Har fått i meg både kaffe og frokost, og føler meg i grunnen ruinert etter en liten tur på TaxFre...

Klar til avreise i morgen!

Nå er håndbagasjen og kofforten pakket og står klart til avreise i morgen. Det er i morgen jeg reiser til Aberdeen, og jeg gleder meg nå! Det blir nok stas når vi kommer oss avgårde, flyet går 9, s...

Midlertidig lesehest

Jeg fikk denne boken, Indias datter av Shikpi Somaya Gowda, anbefalt å lese, og nå sitter jeg med den i fanget! Jeg må si at jeg er imponert, den var spennende allerede fra første kapittel! Dette l...

Outfit for nyttårsaften 2011-2012

Sko fra Din Sko / Kjole fra Sisters Point / Strømpebukse fra Pierre Robert Hva hadde du på deg når vi gikk inn i 2012?